Dzień 2- obiad, siłownia, peeling

  • Dzień był dobry.Obrazek

Obiad był dobry- łosoś wędzony, gotowana zielona fasolka, pomidory, seler naciowy i oliwki. Smacznie, zdrowo i bez katowania się!

Ani grama słodyczy, soli szczypta, wody też niestety za mało. O wodzie napiszę w osobnej notce.

Tymczasem wszem i wobec ogłaszam początek mojej wielkiej przygody z siłownią!:)

Najpierw zapisałam się na Zumbę (z krzesłami!), ale nie zdążyłam na pierwszą sesję i poszłam z Bratem na siłownię. Mój Brat jest trenerem personalnym, zna się na rzeczy i pokazał mi co i jak. Musiał wykazać się przy tym ogromną siłą woli, determinacją i talentem pedagogicznym, a także cierpliwością i spokojem ducha. Zostawiał mnie ze sprzętem, instrukcją i szybkim treningiem, oddalał się, po czym wracał i wytykał mi, ile serii nie zrobiłam, ile oszukałam i że ruszam rękami przy podnoszeniu hantelek jakbym miała odlecieć;) Pora kupić sportowy biustonosz, bo za mój dzisiejszy też mi się oberwało, chociaż był bezfiszbinowy!;)

Wydaje mi się, jakbym odkryła Amerykę, albo obudziła się z zimowego snu. Ruszam się, umiem się spocić i przełamałam swój strasznie nudny wizerunek. Ahoj przygodo!

Było fajnie! Jutro pewnie się nie poruszę! Ale było naprawdę fajnie!

Waga po treningu pokazała 56,3kg. Trochę wody poszło.

Jutro wkleję zdjęcie prawdy o mnie- wydruku z wagi. Świetna sprawa- już wiem, ile waży moja lewa noga, i ile procent tłuszczu mam w prawej ręce;)

Tymczasem przepis na peeling, który przed chwilą zrobiłam:

peeling

  • trochę soli, trochę cukru (w tych samych ilościach)
  • sok z połówki cytryny
  • starty kawałek imbiru
  • kilka kropel wody utlenionej
  • kilka kropel olejku do kąpieli/ masażuCiało najpierw myję delikatnym żelem. Wycieram ręcznikiem i dopiero wtedy nakładam za pomocą ostrej rękawiczki kąpielowej peeling. Masuję nim skórę do,rzecz jasna, rozpuszczenia się cukru.
    Efekt gwarantowany! Skóra trochę piecze, ale to akurat dobrze! Po takim peelingu nie jest konieczne stosowanie balsamu. Wystarczy spłukać ciało zimna i ciepłą (na zmianę) wodą.
    Ot! cała filozofia!     Peeling ten będę stosować po każdej wizycie na siłowni.
Skomentuj

